Number of the records: 1
Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling
Title Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling Translation Tvorba zákazníckej hodnoty a modelovanie zákazníckej ziskovosti Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. pp. 382-393 CD-ROM. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Kubičková Viera ; Breveníková Daniela ; Baláž Peter ; Bartáková Gabriela ; Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe International scientific conference. ISBN 978-80-225-3994-4 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords tvorba zisku * investície nevýrobné * marketing * ukazovatele nefinančné * ukazovatele rentability Annotation Analýza individuálnych zákazníckych dát. Model na riadenie marketingových aktivít pre individuálneho zákazníka. Nefinančná stránka zákazníckej hodnoty. Parametrická štruktúra modelov. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01723-039, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 835.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1