Number of the records: 1
Evaluation of factors affecting users' satisfaction with online group buying based on SET
Title Evaluation of factors affecting users' satisfaction with online group buying based on SET Translation Hodnotenie faktorov ovplyvňujúcich spokojnosť so skupinovým online nákupom založeným na SET Author info Pavlina Pawlasová Author Pawlasová Pavlina Source document Ekonomická revue. Roč. 17, č. 4 (2014), p. 199-223. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2014. ISSN 1212-3951 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spokojnosť zákazníkov * teória sociálna * modely rovnováhy * obchod elektronický * nákup Annotation Social exchange theory (SET). Reciprocita, reputácia a dôvera, predajcova kreativita a zákazníkova spokojnosť - ukazovatele kvality služby alebo produktu. Metóda modelovania štrukturálnej rovnice pre podmienky v Česku. Indexy dobra (goodness-of-fit indexes) v navrhnutom modeli. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 696.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1