Number of the records: 1
Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií
Title Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií Parallel title Use of the social network by customers of Slovak companies, firms and organizations Author info Martina Ferencová, Lukáš Kakalejčík Author Ferencová Martina Co-authors Kakalejčík Lukáš Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Vol. 10, no. 2 (2015), s. 25-31 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing spoločenský * siete sociálne * komunikácia elektronická * správanie spotrebiteľa * informácie * produkty Annotation Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií. Analyzovanie tých, ktoré sa využívajú pri získavaní informácií o produktoch v rámci nákupného procesu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 158.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1