Number of the records: 1  

Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku

  1. Title Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku
    Parallel titleManagement of customer complaints in selected travel agencies in Slovakia
    Author infoKristína Pančíková, Tomáš Makovník
    Author Pančíková Kristína
    Co-authors Makovník Tomáš
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 48, č. 3 (2015), s. 171-180. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2015. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * zákazníci * reklamácie * služby * kancelárie cestovné * manažment
    AnnotationVýchodiská uplatňovania manažérstva sťažností v cestovných kanceláriách. Analýza vplyvu zisťovania spokojnosti zákazníkov ako jednej z činností manažérstva sťažností na ziskovosť vybraných cestovných kancelárií v závislosti od ich veľkosti. Výsledky vybavovania sťažností vo vybraných cestovných kanceláriách po skončení zájazdov. Miera spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami vs. priemerný podiel reklamácií na počte zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.