Number of the records: 1
Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku
Title Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku Parallel title Management of customer complaints in selected travel agencies in Slovakia Author info Kristína Pančíková, Tomáš Makovník Author Pančíková Kristína Co-authors Makovník Tomáš Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 48, č. 3 (2015), s. 171-180. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2015. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * zákazníci * reklamácie * služby * kancelárie cestovné * manažment Annotation Východiská uplatňovania manažérstva sťažností v cestovných kanceláriách. Analýza vplyvu zisťovania spokojnosti zákazníkov ako jednej z činností manažérstva sťažností na ziskovosť vybraných cestovných kancelárií v závislosti od ich veľkosti. Výsledky vybavovania sťažností vo vybraných cestovných kanceláriách po skončení zájazdov. Miera spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami vs. priemerný podiel reklamácií na počte zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
article
Number of the records: 1