Number of the records: 1
Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia
Title Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia : dizertačná práca Author info Lucia Vanková, školiteľ: Otília Zorkóciová Author Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Another authors Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Issue data Bratislava, 2016. - 178 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * prostredie podnikateľské * podnikanie * stratégia marketingová * stratégia podniková Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 891173 Availability Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
book
Call number Location Sublocation Info 891173 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1