Number of the records: 1  

Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov

  1. Title Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov
    TranslationExploring dimensions of sustainable marketing in practice of Slovak enterprises
    Author infoNatália Jergová
    Author Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 15, č. 35 (1/2016), s. 108-121. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2016. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * pojmy * politika ekologická * marketing environmentálny * marketing mix * štýl životný
    AnnotationPojem a vývoj udržateľného marketingu. Trhovo orientovaná udržateľnosť. Postoje a správanie pre udržateľný životný štýl - životné vzory. Prípadová štúdia tvorby udržateľnej marketingovej stratégie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00582-004, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 35-36

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.