Number of the records: 1  

Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics

  1. Title Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics
    TranslationVylepšenie taxonómií v digitálnom marketingu: reklamné platformy a digitálne metriky
    Author infoMartin Kuchta, Andrej Miklošík
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part I.. Pp. 175-185 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726
    Note2015-PSD-PAV-02. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * marketing elektronický * platformy digitálne * meranie
    AnnotationKategorizácia platforiem digitálnej reklamy. Vytvorenie taxonómie digitálnych metrík používaných na meranie efektívnosti kampaní v oblasti digitálnej komunikácie. Rozdelenie metrík do kategórií, zistenie nezrovnalostí metrík v rámci vybraných platforiem.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00107-005, online

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené2.6 MBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.