Number of the records: 1
Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics
Title Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics Translation Vylepšenie taxonómií v digitálnom marketingu: reklamné platformy a digitálne metriky Author info Martin Kuchta, Andrej Miklošík Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part I.. Pp. 175-185 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726 Note 2015-PSD-PAV-02. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * marketing elektronický * platformy digitálne * meranie Annotation Kategorizácia platforiem digitálnej reklamy. Vytvorenie taxonómie digitálnych metrík používaných na meranie efektívnosti kampaní v oblasti digitálnej komunikácie. Rozdelenie metrík do kategórií, zistenie nezrovnalostí metrík v rámci vybraných platforiem. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00107-005, online
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 2.6 MB available after login article
Number of the records: 1