Number of the records: 1
Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja
Title Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja Translation Brand status from a consumer perspective and its improvement possibilities Author info Margaréta Nadányiová Author Nadányiová Margaréta Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 181-188. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * pojmy * hodnota * spotrebitelia Annotation Postavenie konkrétnej značky z pohľadu slovenských spotrebiteľov a možnosti na jej posilnenie. Podstata a význam značky, hodnota značky, branding a vplyv značky na spotrebiteľa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 610 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1