Number of the records: 1  

Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja

  1. Title Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja
    TranslationBrand status from a consumer perspective and its improvement possibilities
    Author infoMargaréta Nadányiová
    Author Nadányiová Margaréta
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 181-188. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * pojmy * hodnota * spotrebitelia
    AnnotationPostavenie konkrétnej značky z pohľadu slovenských spotrebiteľov a možnosti na jej posilnenie. Podstata a význam značky, hodnota značky, branding a vplyv značky na spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF610 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.