Number of the records: 1
An Integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market
Názov An Integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market Súbežný názov Integrovaný model zákaznické loajality na makedonském trhu mobilních služeb Preklad názvu Integrovaný model zákazníckej lojality na macedónskom trhu mobilných služieb Autorské údaje Nikolina Palamidovska-Sterjadovska, Anita Ciunova-Shuleska Autor Palamidovska-Sterjadovska Nikolina Spoluautori Ciunova-Shuleska Anita Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 2 (2017), pp. 199-215. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá modely * lojálnosť zákazníkov * trh výrobkov * telekomunikácie * zákazníci * služby * bariéry podnikania * Macedónsko Anotácia Vývoj a testovanie integrovaného modelu lojality zákazníkov na macedónskom trhu mobilných služieb, analýza jeho determinantov a ich vzájomných vzťahov a vplyvov na lojalitu zákazníkov. Kvalita služieb, spokojnosť zákazníkov, náklady na prepínanie a bariéry spojené s prepínaním ako hlavné determinanty lojality zákazníkov a ich rôzne účinky na lojalitu zákazníkov. Silnejší vplyv spokojnosti zákazníkov na vytváranie lojality zákazníkov ako zmena bariér. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1