Number of the records: 1  

An Integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market

  1. Názov An Integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market
    Súbežný názovIntegrovaný model zákaznické loajality na makedonském trhu mobilních služeb
    Preklad názvuIntegrovaný model zákazníckej lojality na macedónskom trhu mobilných služieb
    Autorské údajeNikolina Palamidovska-Sterjadovska, Anita Ciunova-Shuleska
    Autor Palamidovska-Sterjadovska Nikolina
    Spoluautori Ciunova-Shuleska Anita
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 2 (2017), pp. 199-215. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá modely * lojálnosť zákazníkov * trh výrobkov * telekomunikácie * zákazníci * služby * bariéry podnikania * Macedónsko
    AnotáciaVývoj a testovanie integrovaného modelu lojality zákazníkov na macedónskom trhu mobilných služieb, analýza jeho determinantov a ich vzájomných vzťahov a vplyvov na lojalitu zákazníkov. Kvalita služieb, spokojnosť zákazníkov, náklady na prepínanie a bariéry spojené s prepínaním ako hlavné determinanty lojality zákazníkov a ich rôzne účinky na lojalitu zákazníkov. Silnejší vplyv spokojnosti zákazníkov na vytváranie lojality zákazníkov ako zmena bariér.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.