Number of the records: 1
Sentiment analysis and online reputation of automotive companies in Slovak republic
Title Sentiment analysis and online reputation of automotive companies in Slovak republic Translation Analýza sentimentu a online reputácie podnikov v automobilovom priemysle na Slovensku Author info Mária Kozáková, Vladimír Hojdik Author Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 946-954 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3 Note I-17-108-00. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * podnik * internet * imidž * manažment značky * priemysel automobilový * Slovensko Annotation Teoretické pozadie a prehľad literatúry o podnikovej reputácii so zameraním na reputáciu v online prostredí - online reputácia (povesť). Analýza sentimentu ako metóda merania online reputácie. Analýza troch svetových automobilových spoločností pôsobiacich na Slovensku: Volkswagen Slovakia, PSA Peugeot Citroën Slovakia a Kia Motors Slovakia. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00633-020, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 653 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1