Number of the records: 1  

Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa

  1. Title Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa
    TranslationNeuromarketing - New Trends in the Study of Consumer Behavior and Decision-making
    Author infoJana Naščáková, Lenka Danková
    Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 35 (2017), s. 85-88 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * emócie * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * marketing
    AnnotationZískavanie podnikateľských úspechov prostredníctvom pôsobenia na emócie spotrebiteľa. Definícia a využitie neuromarketingu. Metódy neuromarketingu a použité prístroje, ktoré merajú odozvy spotrebiteľov na konkrétny podnet. Emócie v marketingovej komunikácii.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00701-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 35

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF249.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.