Number of the records: 1
Multifaktorová analýza online reputácie vybraných slovenských spoločností pôsobiacich v automobilovom priemysle – subsektor dodávateľov
Title Multifaktorová analýza online reputácie vybraných slovenských spoločností pôsobiacich v automobilovom priemysle – subsektor dodávateľov Parallel title Multifactor analysis of online reputation of selected slovak automotive companies – subsector of suppliers Author info Vladimír Hojdik Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 114-123 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7 Note I-17-108-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel automobilový * podnikanie * analýza ekonometrická * meranie * väzba spätná * spotrebitelia * siete sociálne Annotation Význam a dôležitosť reputácie a online reputácie pre spoločnosti. Analýza sentimentu a multifaktorová analýza sentimentu ako nástroj na meranie online reputácie. Aplikácia multifaktorovej analýzy sentimentu a následne zmeranie a zhodnotenie online reputácie 10 vybraných spoločností podnikajúcich v automobilovom priemysle na Slovensku. Postavenie a štruktúra automobilového priemyslu na Slovensku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00994-014, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 675.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1