Number of the records: 1  

Reputation Management, Selected Assessment and Measurement Tools Theoretical Overview

  1. Title Reputation Management, Selected Assessment and Measurement Tools Theoretical Overview
    TranslationRiadenie reputácie, vybrané hodnotiace a meracie nástroje teoretický prehľad
    Author infoPeter Dorčák, Ingrid Dorčáková, František Pollák, Nella Svetozarovová
    Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Svetozarovová Nella
    Source documentInternational journal of business administration and management research. Vol. 3 no. 4 (2017), pp. 1-4 online. - Dubai : Research Plus Journals, 2017. ISSN 2412-4346
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited Arab Emirates
    Keywords siete sociálne * prezentácia firemná * internet * manažment * monitoring * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationTeoretické základy reputácie v on-line a offline režime. Prezentácia vybraných hodnotení a nástrojov na meranie povesti v obchodnej praxi.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01030-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF347.5 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.