Number of the records: 1
Reputation Management, Selected Assessment and Measurement Tools Theoretical Overview
Title Reputation Management, Selected Assessment and Measurement Tools Theoretical Overview Translation Riadenie reputácie, vybrané hodnotiace a meracie nástroje teoretický prehľad Author info Peter Dorčák, Ingrid Dorčáková, František Pollák, Nella Svetozarovová Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Svetozarovová Nella Source document International journal of business administration and management research. Vol. 3 no. 4 (2017), pp. 1-4 online. - Dubai : Research Plus Journals, 2017. ISSN 2412-4346 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United Arab Emirates Keywords siete sociálne * prezentácia firemná * internet * manažment * monitoring * spokojnosť zákazníkov Annotation Teoretické základy reputácie v on-line a offline režime. Prezentácia vybraných hodnotení a nástrojov na meranie povesti v obchodnej praxi. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01030-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 347.5 KB publicly available article
Number of the records: 1