Number of the records: 1
Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa
Title Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa Parallel title The Impact of Native Advertisement on the Consumer Author info Peter Belička Author Belička Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 15-26. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Note 1-17-106-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * propagácia * propagácia priama * propagácia skrytá * internet * efektívnosť * spotrebitelia * legislatíva Annotation Natívna reklama je definitívne budúcnosťou internetovej reklamy. Hlavných šesť druhov natívnej reklamy: in-feed units, paid search units, recommendation widgets, promoted listings, in-ad (IAB standart), custom. Natívna reklama a slovenská legislatíva. Efektivita pútania pozornosti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01199-003, online
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1