Number of the records: 1
The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars
Title The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars Translation Vplyv imidžu značky, dôveryhodnosti značky, kvality výrobkov a ceny výrobkov na rozhodnutie kupujúceho pri kúpe viacúčelového auta Author info Amron Amron Author Amron Amron Source document European Scientific Journal. Vol. 14, no. 13 (2018), pp. 228-239. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2018.v14n13p228 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Macedonia, The Former Yugoslav Republic of Keywords kupujúci * automobily * imidž * značky * meno obchodné * kvalita * rozhodovanie nákupné * závislosť korelačná Annotation Závislá premenná nákupného rozhodnutia. Testovanie modelu rozhodovania pri nákupe viacúčelových vozidiel (MPV). Model výskumu zahŕňa štyri nezávislé premenné: imidž firmy, dôveru v značku, kvalitu výrobkov a cenu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 13
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 310.3 KB publicly available article
Number of the records: 1