Number of the records: 1  

Vybrané produkty a ich uplatnenie v marketingu 4.2

  1. Title Vybrané produkty a ich uplatnenie v marketingu 4.2 . 2.3
    TranslationSelected Products and Their Application in Marketing 4.2
    Author infoVanda Lieskovská, Katarína Petrovčíková
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Trh práce v podmínkách Evropské unie. S. 45-51 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2018 / Foret Miroslav ; Khelerová Vladimíra. ISBN 978-80-7556-032-2
    NoteVEGA 1/0376/17
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * technológie nové * telefón mobilný * komunikácia elektronická * starostlivosť o zdravie * štýl životný * firmy
    AnnotationOd stratégie Industry 4.0 po marketing 4.2. Produkt a jeho základné parametre využiteľnosti. Inteligentné náramky na monitorovanie športových aktivít. Inteligentné hodinky a ich funkcia. Výrobcovia inteligentných hodiniek a ich trhový podiel (2015, 2016). Dostupnosť vybraných produktov. Využitie nositeľných zariadení pri platbách. Smart produkty (smart náramky a smart hodinky) a ich potenciál podieľať sa na dodržiavaní zdravého životného štýlu.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00522-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF4.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.