Number of the records: 1
Byť verný sa oplatí
Title Byť verný sa oplatí Author info Katarína Mikulcová Author Mikulcová Katarína Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 6 (2018), s. 16-17. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia marketingová * reťazce obchodné * programy vernostné Annotation Každý predajca chce pritiahnuť zákazníka, ktorý bude pravidelne nakupovať tovary a služby. No motiváciu zákazníkov vznikli programy, ktoré ponúkajú rôzne benefity ako odmenu za vernosť. Výhody vernostného programu využíva čoraz viac Slovákov a ich počet pribúda. Podmienky, ako sa stať verným členom v konkrétnych spoločnostiach (Tesco, Ikea, Shell). Konkrétne príklady vernostného programu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-6
article
Number of the records: 1