Number of the records: 1
Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management
Title Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management Translation Strategická analýza podnikového marketingu v riadení kultúry Author info Dinko Jukić Author Jukić Dinko Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 24, no. 1 (2019), s. 10-18. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2019. ISSN 2334-6191 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords marketing * manažment * značky * kultúra * korporácie Annotation Analýza o strategickom postavení firemného marketingu v segmente kultúrneho manažmentu. Analýza troch typov kultúrneho segmentu: škola, divadlo a múzeum. Popis modelu riadenia korporátnej identity, firemného imidžu a firemnej reputácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 856.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1