Number of the records: 1
Ako vytvoriť lovebrand
Title Ako vytvoriť lovebrand Author info Andrea Panyiová Author Panyiová Andrea Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 13, č. leto (2019), s. 46-48. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * budovanie značky * marketing * komunikácia marketingová * emócie * stránky webové * hotely * reputácia podniku * spokojnosť zákazníkov Annotation Značku, ktorú budú ľudia milovať, je potrebné tvoriť zvnútra firmy. Jej dôležitými piliermi je firemná kultúra a s ňou spojená DNA značky. Hodnotenia hostí sú neoddeliteľnou súčasťou pri budovaní lovebrandu. Vo svete marketingu sa značky stávajú médiami, zabávajú a edukujú. Ak chce byť firma svetová, musí vyjadriť postoj značky a dotknúť sa ľudských a spoločenských tém. Lovebrand má dušu a vzbudzuje emócie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: jar-zima
article
Number of the records: 1