Number of the records: 1  

Měření efektivity POP kampaní na prodejně

  1. Title Měření efektivity POP kampaní na prodejně
    Author infoAndrea Vozníková, Ondřej Karmazín
    Author Vozníková Andrea
    Co-authors Karmazín Ondřej
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 4 (2019), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords efektívnosť * meranie * spotrebitelia * kampane reklamné * rozhodovanie nákupné * stratégia obchodná * obchod * zákazníci * Česko
    AnnotationPopis metód, ktorými sa dá kampaň merať. Skutočnosti, ktoré ovplyvňujú celkovú úspešnosť výrobku. Meranie cenovej a promočnej elasticity. Meranie efektivity na základe predajných dát. Kontrolné a testovacie obchody. Vyhodnotenie kampane v spolupráci s klientom Kofola.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.