Number of the records: 1  

Riadenie marketingových procesov v univerzitnom prostredí

  1. Title Riadenie marketingových procesov v univerzitnom prostredí
    Author infoRoman Lacko, Pavol Andrejovský
    Author Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Co-authors Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Source document Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu STEP : 7.11.2019, Košice. S. 106-113. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Lacko Roman ; Bednárová Lucia ; Szajt Marek ; STEP Workshop. ISBN 978-80-225-4671-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * študenti * ekonómia
    AnnotationStručný pohľad do štúdií, ktoré sa týkajú marketingu na vysokých školách. Zhodnotenie súčasného vývoja počtu študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave ako predpokladu pre zlepšovanie a zavádzanie moderných komunikačných prostriedkov v špecifickom marketingu univerzít a vysokých škôl.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 01019-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.