Number of the records: 1  

Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing

  1. Title Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing
    TranslationEkonomická aktivita ako determinant pre zákaznícke prijatie marketingu na sociálnych médiách
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Markovič
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 13, no. 7 (2021), pp. 1-12 online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050
    DOI 10.3390/su13073999
    NoteVEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords podnikanie * efektívnosť podnikania * spokojnosť zákazníkov * zodpovednosť * inovácia * marketing * reputácia krajiny
    AnnotationVplyv formy ekonomickej aktivity zákazníka na mieru akceptácie podnikovej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. E-marketing. Sociálny mediálny marketing ako nový štandard propagácie.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00158-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF795.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.