Number of the records: 1
Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect
Title Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect Translation Zlepšuje kvalita služieb a marketing sociálnych médií udržanie si zákazníkov v hoteloch? Testovanie efektu mediácie Author info Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková Author Cheraghalizadeh Romina Co-authors Dědková Jaroslava Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 2 (2022), s. 118–133. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2022-2-008 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords kvalita služieb * marketing * médiá sociálne * spokojnosť zákazníkov * hotelierstvo Annotation Skúmanie vplyvu kvality služieb a marketingu sociálnych médií na udržanie si zákazníkov v hoteloch. Hodnotenie, ako spokojnosť zákazníkov, povedomie o značke a imidž značky sprostredkúvajú túto asociáciu. Testovanie hypotézy bolo urobené pomocou korelačnej a regresnej analýzy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 586.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1