Number of the records: 1  

Selection of Tool for Global Literacy Assessment

  1. Title Selection of Tool for Global Literacy Assessment
    TranslationVýber nástroja na hodnotenie globálnej gramotnosti
    Author infoAneta Bobenič Hintošová, Michaela Bruothová
    Author Bobenič Hintošová Aneta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Bruothová Michaela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 12, no. 1 (2022), pp. 56-59. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 2464-6733
    NoteKEGA 026EU-4/2021. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords gramotnosť * kompetencie * rozhodovanie
    AnnotationGlobálna gramotnosť sa zvyčajne spája so znalosťami o súčasných politických, ekonomických a sociálnych otázkach, čo umožňuje jednotlivcom plniť si svoju úlohu aktívnych globálnych občanov. V existujúcej literatúre možno nájsť niekoľko prístupov na hodnotenie globálnej gramotnosti alebo globálnej kompetencie. Cieľom tohto príspevku je poskytnúť kritické obsahové porovnanie vybraných prístupov k hodnoteniu globálnej kompetencie/gramotnosti a vybrať vhodný nástroj, najmä na použitie v kontexte vysokoškolského vzdelávania. Výber prebieha na základe viackriteriálneho rozhodovacieho prístupu, a to analytického hierarchického procesu. Ďalej sa diskutuje o možných modifikáciách zvoleného nástroja.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00259-002, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF332.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.