Number of the records: 1
Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí
Title Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí Author info Radek Tahal, Miroslav Karlíček Author Tahal Radek Co-authors Karlíček Miroslav Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing * správanie spotrebiteľa * Česko Annotation Tento periodický výskum má za cieľ zistiť, kto sú v súčasnosti najznámejší českí influenceri a ako ich vnímajú mladí Česi. Štúdia využíva dáta zo šiestich výskumných vĺn, pričom v každej vlne je vyše 400 respondentov a má šesťmesačnú periodicitu. Svet českých influencerov sa na prvý pohľad javí ako relatívne stabilný. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 4
article
Number of the records: 1