Number of the records: 1  

Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development

  1. Title Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development
    TranslationProblematika online reputácie elektrických vozidiel - vybrané názory a perspektívy v kontexte medziročného vývoja
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Markovič, Róbert Világi, Michal Konečný, Kristián Kalamen
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kalamen Kristián EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document42nd International Conference on Organizational Science Development : Interdisciplinarity Counts : Conference Proceedings. Pp. 902-918. - Maribor : University of Maribor University Press, 2023 ; 42nd International Conference on Organizational Science Development Interdisciplinarity Counts. ISBN 978-961-286-722-5
    DOI 10.18690/um.fov.3.2023.67
    NoteVEGA 1/0140/21. - IVSUPS2305
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovenia
    Keywords elektromobily * riadenie strategické * komunikácia marketingová * reputácia podniku * internet * prostredie virtuálne * trh dopravný * ekonomika zelená * rozvoj trvalo udržateľný * Slovensko
    AnnotationŠtúdia poskytuje analytický pohľad na postupný vývoj v problematike online riadenia reputácie vybraných výrobcov elektrických vozidiel. Výskum sa realizuje v nadväznosti na predchádzajúci rok, v ktorom boli realizované základné merania s cieľom definovať počiatočný stav témy, aj s ohľadom na nové energetické výzvy v období možného nástupu recesie. Aktívna marketingová komunikácia, ako aj holistický prístup k riadeniu značky predstavujú proaktívny prístup k riešeniu globálnych výziev. V rámci tohto prístupu je stále výzvou vytváranie a udržiavanie digitálnych komunít, ktoré tvoria základ identity značky na online trhoch. Výsledky štúdie predstavujú postupnú fázu skúmania problematiky riadenia reputácie subjektov pôsobiacich v oblasti nízkouhlíkového hospodárstva.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00114-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.