Number of the records: 1
A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media
Title A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media Translation Zázrak súčasnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov: Výnimočný vplyv sociálnych médií Author info Kristína Igarová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová Author Igarová Kristína Co-authors Kádeková Zdenka Košičiarová Ingrida Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 166-177. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords influencer marketing * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * generácie * komunikácia marketingová Annotation Predložená štúdia poukazuje na sociálne médiá a ich výnimočné postavenie v marketingovej komunikácii zameranej na ich vplyv na správanie spotrebiteľov. Pozornosť bola venovaná tomu, ako jednotlivé generácie ovplyvňujú príspevky na sociálnych sieťach a či títo influenceri ovplyvňujú ich nákupné správanie. Naozaj, sociálne sieťové stránky sú v dnešnej dobe zázrakom v marketingovej komunikácii. Ich potenciál ovplyvniť správanie spotrebiteľov je obrovský. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 671.5 KB publicly available article
Number of the records: 1