Number of the records: 1
Transmedia Effects on Business, Aesthetics and Production of a Traditional Cultural Product on the Example of Shadow Puppet Shows in Indonesia
Title Transmedia Effects on Business, Aesthetics and Production of a Traditional Cultural Product on the Example of Shadow Puppet Shows in Indonesia Translation Transmediálne účinky na obchod, estetiku a produkciu tradičného kultúrneho produktu na príklade tieňových bábkových show v Indonézii Author info Arif Eko Suprihono, Timbul Raharjo, Sigit Handoko, Setiana, Husin Rayesh Mallaleng Author Suprihono Arif Eko Co-authors Raharjo Timbul Handoko Sigit Setiana Mallaleng Husin Rayesh Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 199, no. 9-10 (2022), s. 48-57. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V199-06 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords komunikácia * digitalizácia * umenie * marketing * marketing elektronický * obchod * reklama * spotrebitelia Annotation Médiá sú jedným z hlavných nástrojov na podporu a odlíšenie podnikov od seba navzájom. Povedomie o značke, lojalita k značke, postoj k službám a produktom podniku a ďalšie faktory, ktoré ovplyvňujú predaj viacerých produktov, sú možné pomocou cielenej reklamy v médiách. Televízne interakcie a scénické umenie ukazujú mocenský vzťah k otázke nového formátu javiskovej ponuky na plátne s novou estetikou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 9-10
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 10.1 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1