Number of the records: 1
The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores
Title The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores Translation Vplyv reklamy v mieste nákupu na nakupujúcich a značky: Empirická štúdia v obchodoch so zmiešaným tovarom Author info Paolo Duarte Silveira, Marreiros Cristina Author Silveira Paolo Duarte Co-authors Cristina Marreiros Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 136-156. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X DOI 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.9 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * značky * marketing * obchod * spotrebitelia Annotation Hlavným cieľom tohto výskumu je pochopiť vplyv marketingu a vizuálnej reklamy značky na mieste nákupu na správanie nakupujúcich a na vzťah medzi maloobchodníkom a výrobcom, najmä v malých maloobchodných predajniach. Vykonali sa dve súvisiace štúdie s integrovaným prístupom zmiešaných metód. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1