Number of the records: 1
Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion
Title Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion Translation Marketing vzdelávacích a vedeckých aktivít na univerzite: Hlavné determinanty vhĺbenia Author info Artem Artiukhov, Nadiia Artyukhova Author Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Co-authors Artyukhova Nadiia Source document MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 8-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0 Note EU 09I03-03-V01-00130 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords školy vysoké * marketing * konkurencia * vzdelávanie * univerzity Annotation V rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí vysokoškolského vzdelávania sa univerzity pohybujú v dynamickom priesečníku medzi akademickou obcou a trhovými silami. Potreba podporovať a udržiavať vzdelávacie a vedecké aktivity nikdy nebola dôležitejšia. Tradične ako bašta šírenia vedomostí sú univerzity teraz nútené prijať strategické marketingové prístupy, aby prosperovali v prostredí charakterizovanom zvýšenou konkurenciou a vyvíjajúcimi sa očakávaniami zainteresovaných strán. Tento článok sa ponorí do mnohostrannej sféry marketingu v rámci univerzitného prostredia a osvetlí hlavné determinanty, ktoré formujú úspech a vplyv takýchto snáh. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00686-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 774.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1