Number of the records: 1
New Trends in Marketing Communication in Business Practice
Title New Trends in Marketing Communication in Business Practice Translation Nové trendy v marketingovej komunikácii v podnikateľskej praxi Author info Viliam Murín, Vanda Lieskovská Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Rozvytok ekonomiky ta biznes-administruvannja: naukovi tečiji ta riššenja : V mižnarodna naukovo-praktična konferencija : 11. lystopada 2024 r., m. Kyjiv. Pp. 295-297. - Kyiv : SE "Kyiv Aviation Institute", 2024 ; Development of Economy and Business Administration: Scientific Trends and Solutions International Scientific and Practical Conference Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Ukraine Keywords komunikácia marketingová * podnikanie * inteligencia umelá * výhody konkurenčné * influencer marketing * udržateľnosť Annotation Nové trendy v marketingovej komunikácii predstavujú pre podniky jedinečnú príležitosť a zároveň výzvu zaujať zákazníkov a prispôsobiť sa dynamicky sa meniacemu trhu. Kľúčom k úspechu je flexibilita a schopnosť rýchlo integrovať nové technológie a prístupy do praxe. Pre firmy je dôležité neustále sledovať aktuálne trendy a začleňovať ich do svojich stratégií, nielen efektívnejšie komunikovať so svojimi zákazníkmi, ale aj budovať si konkurenčnú výhodu v digitálnom veku. Public work category Scientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00631-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 739.5 KB available after login article
Number of the records: 1