- The Celebrity Effect: Purchasing Patterns of Generations Y and Z
Number of the records: 1  

The Celebrity Effect: Purchasing Patterns of Generations Y and Z

  1. Title The Celebrity Effect: Purchasing Patterns of Generations Y and Z
    TranslationThe Celebrity Effect: Vzory nákupu generácií Y a Z
    Author infoSimona Burzová
    Author Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. Pp. 74-78. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024 / Korba Peter ; Daneshjo Naqibullah ; International Scientific Conference of Doctoral Students 11.. ISBN 978-80-553-3842-2
    NoteVEGA 1/0505/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * budovanie značky * generácie * rozhodovanie nákupné
    AnnotationCieľom tohto príspevku je preskúmať vplyv celebrít na nákupné správanie spotrebiteľov z generácií Y a Z s cieľom identifikovať ich vnímanie a rozlíšiť akékoľvek medzigeneračné rozdiely. Aby sme sa ponorili do tohto prieskumu, začneme objasnením základných pojmov tejto témy, ako sú „celebrity“ a „spotrebiteľské nákupy“. Pomocou hĺbkových rozhovorov ako našej primárnej výskumnej metódy sme starostlivo analyzovali zhromaždené údaje. Naše zistenia odhaľujú prevládajúcu pozitívnu dispozíciu medzi generáciami Y a Z voči celebritám v propagácii značky, s viditeľným vplyvom na ich nákupné tendencie. Najmä generácia Z vykazuje výraznejšiu náchylnosť na vplyv celebrít. V našich záverečných poznámkach poskytujeme stručný prehľad našich zistení a identifikujeme oblasti pre budúci výskum.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00461-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené724.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.