Number of the records: 1
Examining Changes in Brand Preferences During Crisis: The Case of Ukraine
Title Examining Changes in Brand Preferences During Crisis: The Case of Ukraine Parallel title Zkoumání změn v preferencích značky během krize: případ Ukrajiny Author info Anastasiia Lukianenko Author Lukianenko Anastasiia Source document Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. Roč. 24, č. 2 (2024), s. 28-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2024.009 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * kríza * vojny * značky * etnocentrizmus spotrebiteľský * stratégia marketingová * Ukrajina Annotation Skúmanie posunu v preferenciách spotrebiteľských značiek na Ukrajine v reakcii na prebiehajúcu rozsiahlu inváziu od roku 2022, konkrétne skúmanie zmeny z medzinárodných značiek na lokálne značky. Štúdia sa snaží posúdiť zmeny v postojoch spotrebiteľov k spoľahlivosti značky, vnímaniu kvality a ochote podporovať miestne podniky pred aj po vypuknutí konfliktu. Dotazník využíva Likertovu škálu na zhromažďovanie údajov o týchto preferenciách spolu s demografickými faktormi, ako je vek a blízkosť k aktívnym vojenským aktivitám. Poznatky získané z tohto výskumu sa zameriavajú na zlepšenie pochopenia správania spotrebiteľov počas vojnových podmienok a ponúkajú cenné dôsledky pre obchodníkov a tvorcov politík pri prispôsobovaní stratégií tak, aby vyhovovali vyvíjajúcim sa potrebám spotrebiteľov v krízových situáciách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 377.4 KB publicly available article
Number of the records: 1