- Examining Changes in Brand Preferences During Crisis: The Case of Ukr…
Number of the records: 1  

Examining Changes in Brand Preferences During Crisis: The Case of Ukraine

  1. Title Examining Changes in Brand Preferences During Crisis: The Case of Ukraine
    Parallel titleZkoumání změn v preferencích značky během krize: případ Ukrajiny
    Author infoAnastasiia Lukianenko
    Author Lukianenko Anastasiia
    Source document Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. Roč. 24, č. 2 (2024), s. 28-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2024.009
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * kríza * vojny * značky * etnocentrizmus spotrebiteľský * stratégia marketingová * Ukrajina
    AnnotationSkúmanie posunu v preferenciách spotrebiteľských značiek na Ukrajine v reakcii na prebiehajúcu rozsiahlu inváziu od roku 2022, konkrétne skúmanie zmeny z medzinárodných značiek na lokálne značky. Štúdia sa snaží posúdiť zmeny v postojoch spotrebiteľov k spoľahlivosti značky, vnímaniu kvality a ochote podporovať miestne podniky pred aj po vypuknutí konfliktu. Dotazník využíva Likertovu škálu na zhromažďovanie údajov o týchto preferenciách spolu s demografickými faktormi, ako je vek a blízkosť k aktívnym vojenským aktivitám. Poznatky získané z tohto výskumu sa zameriavajú na zlepšenie pochopenia správania spotrebiteľov počas vojnových podmienok a ponúkajú cenné dôsledky pre obchodníkov a tvorcov politík pri prispôsobovaní stratégií tak, aby vyhovovali vyvíjajúcim sa potrebám spotrebiteľov v krízových situáciách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF377.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.