- Reklama a propagácia
Number of the records: 1  

Reklama a propagácia

  1. Title Reklama a propagácia
    Author infoJán Mintál
    Author Mintál Ján
    Source document Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. Roč. 20, č. 5-6 (2025), s. 71-73. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1337-060X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * propagácia * marketing
    AnnotationPojem reklamy má viacero definícií, ktorých spoločnou teóriou je využitie reklamy ako procesu šírenia informácií s cieľom zaujať prijímateľa produktu. Najvšeobecnejšia definícia vymedzuje reklamu ako cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí, vedúcich k žiaducim činnostiam. Základným a samozrejmým cieľom reklamy je upútať príjemcu dostatočne na to, aby si kúpil propagovaný produkt.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 5-6

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené508.3 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.