- Exploring the Factors Affecting Students’ Internet Habits, Self-Effic…
Number of the records: 1  

Exploring the Factors Affecting Students’ Internet Habits, Self-Efficacy in E-Learning, and Academic Achievement: Structural Equation Modeling Approach

  1. Title Exploring the Factors Affecting Students’ Internet Habits, Self-Efficacy in E-Learning, and Academic Achievement: Structural Equation Modeling Approach
    TranslationSkúmanie faktorov ovplyvňujúcich internetové návyky študentov, e-learningové sebavedomie a študijné výsledky: Prístup modelovania štrukturálnych rovníc
    Author infoSenad Bećirović, Mersad Dervic, aut. Boris Mattoš
    Author Bećirović Senad EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Co-authors Dervic Mersad
    Another authors Mattoš Boris EUBFMVKMV - Katedra medzinárodných politických vzťahov FMV
    Source document Sage Open : [Open Access Publication from SAGE]. Vol. 15, no. 2 (2025), pp. 1-21. - Thousand Oaks : SAGE. ISSN 2158-2440
    DOI 10.1177/21582440251339286
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: CCC
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords internet * študenti * učenie strojové * vzdelávanie elektronické * sebavedomie
    AnnotationCieľom tohto výskumu je preskúmať premenné, ktoré by mohli ovplyvniť internetové návyky študentov univerzitného štúdia, ich sebavedomie v oblasti e-vzdelávania a akademické výsledky v technologicky vylepšenom prostredí výučby a učenia. Na dosiahnutie vyššie uvedeného cieľa bol použitý model úspešnosti informačného systému (ISS) a model akceptácie technológií (TAM). Celkovo 371 študentov odpovedalo na online dotazník. Na overenie hypotetického modelu a preskúmanie, či údaje zodpovedajú výskumnému rámcu, bolo vykonané modelovanie štrukturálnych rovníc (SEM) a konfirmačná faktorová analýza (CFA). Analýza korelácie osôb odhalila najsilnejšiu pozitívnu a významnú koreláciu medzi zámerom používať e-vzdelávanie a spokojnosťou používateľov, ako aj medzi sebavedomím v oblasti e-vzdelávania a internetovými návykmi, zatiaľ čo mierne negatívne a významné korelácie boli zistené medzi úzkosťou z používania počítača a spokojnosťou používateľov a technologickou zložitosťou a spokojnosťou používateľov. Výsledky štúdie ďalej odhalili, že internetové návyky a sebavedomie v oblasti e-vzdelávania významne predpovedajú akademické výsledky študentov.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00241-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF754.7 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.