Number of the records: 1  

Základní marketingová strategie.

  1. Title Základní marketingová strategie.
    Author infoE. Maca
    Author Maca Erich
    Source documentAgroekonomika. Roč. 1, č. 4 (1992), s. 160-163
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia podniková * tvorba cien * politika cenová * komplex poľnohospodársko-potravinársky * potraviny * trh * náklady a ceny
    AnnotationZameranie na najaktuálnejší problémový okruh základnej marketingovej stratégie v súčasných podmienkach, a to na cenovú stratégiu podniku a v jej rámci predovšetkým na metodiku tvorby cien ponuky a praktickú cenovú politiku. Základné typy realizačných cien použiteľných v súčasných trhových podmienkach APK.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.