Number of the records: 1  

Wie lernt der Konsument?

  1. Title Wie lernt der Konsument? : Werbliches wird beiläufig gelernt.
    TranslationAko sa učí spotrebiteľ. Reklama sa učí náhodne.
    Author infoK. Nemetz
    Author Nemetz K.
    Source documentMarketing Journal. Roč. 25, č. 2 (1992), s. 152-157.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageGerman
    Country of EditionGermany
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * psychológia aplikovaná * spotrebitelia * prostriedky reklamné * objekty reklamy
    AnnotationSpotrebiteľ je vystavený čoraz intenzívnejšiemu pôsobeniu reklamy. Súťaž o pozornosť spotrebiteľa. Psychológia reklamy a motivácia k učeniu spotrebiteľa. Aktívne a pasívne učenie. Opakovaný kontakt človeka s obrazom, značkou atď zlepšuje vzťah k žiadanému objektu. Verbálne a neverbálne formy reklamy. Vizuálne prostriedky - mimika, gesto a pod.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.