Number of the records: 1
Wie lernt der Konsument?
Title Wie lernt der Konsument? : Werbliches wird beiläufig gelernt. Translation Ako sa učí spotrebiteľ. Reklama sa učí náhodne. Author info K. Nemetz Author Nemetz K. Source document Marketing Journal. Roč. 25, č. 2 (1992), s. 152-157. Document kind schedule of articles from periodics Language German Country of Edition Germany systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * psychológia aplikovaná * spotrebitelia * prostriedky reklamné * objekty reklamy Annotation Spotrebiteľ je vystavený čoraz intenzívnejšiemu pôsobeniu reklamy. Súťaž o pozornosť spotrebiteľa. Psychológia reklamy a motivácia k učeniu spotrebiteľa. Aktívne a pasívne učenie. Opakovaný kontakt človeka s obrazom, značkou atď zlepšuje vzťah k žiadanému objektu. Verbálne a neverbálne formy reklamy. Vizuálne prostriedky - mimika, gesto a pod. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1