Number of the records: 1  

Bankový marketing. 2

  1. Title Bankový marketing. 2 : Banky sú viac ako prosté predajne peňazí
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentSlovenský Profit. Roč. 3, č. 11 (1995)
    Profit Extra. s. 29
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords marketing * banky * imidž * reklama * komunikácia
    AnnotationVýznam finančnej reklamy pre banky. Rozdiel medzi finančnou a obchodnou reklamou. Prvky marketingového prístupu banky. Komunikačná politika banky. Priama komunikácia ako technika prístupu ku klientovi - tri základné formy.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.