Number of the records: 1  

Televízny trh po vstupe Markízy

  1. Title Televízny trh po vstupe Markízy
    Author infoP. Hapák
    Author Hapák Pavel
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1996), s. 50-51. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * prieskum trhu * Markíza * televízia * konkurencia
    AnnotationAnalýza výsledkov prieskumu možného presadenia TV Markíza na trhu. Porovnanie s ČTV, TV Nova, STV 1 a VTV. Faktory ovplyvňujúce postavenie TV na trhu. Konkurenčné prostredie. Typy TV trhov v ekonomicky perspektívnych oblastiach. Odhad nového podielu na trhu. Očakávaná reakcia ostatných TV staníc.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.