Number of the records: 1
Reklama - fenomén súčasnosti
Názov Reklama - fenomén súčasnosti Autorské údaje Jozef Šucha Autor Šucha Jozef Zdrojový dokument Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 3, č. 18-19 (1996), s. 159-162. - Bratislava : EPOS, 1996. ISSN 1335-9568 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * trh zahraničný * 1993-1996 * etika podnikateľská * nápoje alkoholické * tabak * televízia * Česko * Maďarsko * Poľsko * OECD * štúdie prípadové * súťaž hospodárska * prieskum trhu Anotácia Vplyv reklamy na spoločnosť. Etika v reklame. Vývoj reklamného trhu v r. 1993-1996. Zákaz reklamy alkoholu a tabaku. Európsky dohovor o bezhraničnej televízii v ČR, Maďarsku a Poľsku. Obmedzenie tabakovej reklamy v štátoch OECD. Štúdia Holandského inštitútu pre hospodárske vedy o hospodárskej súťaži v reklame. Výsledky z prieskumu trhu cigariet. Zákaz reklamy niektorých produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 18-25
article
Number of the records: 1