Number of the records: 1  

Imidž štátu ako cestovného cieľa

  1. Title Imidž štátu ako cestovného cieľa
    Author infoM. Vanková
    Author Vanková M.
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu. Roč. 29, č. 2 (1996), s. 64-72. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 1996. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * štát * ruch cestovný medzinárodný * propagácia * imidž * ponuka * dopyt
    AnnotationTvorba pozitívneho image štátu v medzinárodnom cestovnom ruchu. Podstata image. Image vo vzťahu k ponuke a dopytu. Predpoklady utvárania pozitívneho image štátu. Využitie image cieľového miesta v propagácii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.