Number of the records: 1
Plánovanie v reklame a marketingu: dva modely, ktoré hýbu dnešným svetom
Názov Plánovanie v reklame a marketingu: dva modely, ktoré hýbu dnešným svetom Autorské údaje M. Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1996), s. 16. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá reklama * marketing * marketing mix * plánovanie * podnikanie Anotácia Plánovanie v reklame - inside-out plánovanie. Kaskádový prístup v inside-out plánovaní. Vytvorenie marketingového mixu. Plánovací proces. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 7-12
article
Number of the records: 1