Number of the records: 1  

Správanie zákazníkov a výber trhu

  1. Title Správanie zákazníkov a výber trhu
    Author infoJ. Strišš
    Author Strišš J.
    Source document Poradca. Č. 8 (1997), s. 214-228. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * kupujúci * firmy * trh * marketing * segmentácia trhu
    AnnotationRozhodovací proces a správanie sa spotrebiteľov pri nákupe. Rozhodnutie o nákupe. Psychologické vplyvy. Externé faktory. Rozhodovací proces organizácií. Segmentácia trhov a výber vhodného cieľového trhu. Trhové zacielenie - fáza cieleného marketingu. Trhové umiestnenie. Pozícia firmy na trhu a možnosti konkurenčného odlíšenia ponuky. Trhová pozícia firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 8-13

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.