Number of the records: 1  

Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania

  1. Title Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania
    Author infoMichal Oláh
    Author Oláh Michal
    Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 69 (13. apríla 1999), s. 6. ISSN 1335-4701
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * tvorba cien * stratégia obchodná * druhy cien * plánovanie strategické * podnikanie * diferenciácia cenová
    AnnotationCenovo-politické stratégie, ich typy a využitie: prémiová, podporná, odčerpávajúca, prieniková cenová stratégia a cenová diferenciácia. Rôzne spôsoby použitia cenovej diferenciácie v praxi. Stratégia cenovo-politického vyrovnania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 66-130

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.