Number of the records: 1
Key Slovak marketing problems and solutions
Title Key Slovak marketing problems and solutions Parallel title Hlavné problémy marketingu a predaja Author info Stewart Glickman Author Glickman Stewart Source document Business performance = Podniky a podnikanie : the slovak business journal = Časopis o podnikaní na Slovensku. Vol. 3, no. 1 (1998), p. 58-65. - Bratislava : Brigette Buchet, 1998. ISSN 1335-2369 Document kind schedule of articles from periodics Language English, Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * predaj * konkurencieschopnosť * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * distribúcia * cash flow * Slovensko Annotation Tabuľka (matrica) hlavných slovenských problémov v oblasti marketingu a ich riešení. Vybudovanie silnej stratégie marketingu a predaja ako nástroj zachovania konkurencieschopnosti. Štruktúra a použitie matrice pre marketing a predaj. Rozbor 15 hlavných problémov a ich riešení. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-4
article
Number of the records: 1