Number of the records: 1
Imidž ako súčasť kultúry organizácie
Title Imidž ako súčasť kultúry organizácie Translation Personality as a part of corporate culture Author info Jana Holúbeková Author Holúbeková Jana Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 1 (Január 2000), s. 16-17. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * kultúra podniková * správanie sociálne * zamestnanci * vzdelávanie ďalšie * NBS Bratislava * banky Annotation Zamestnanci NBS pri výkone svojej pozície reprezentujú nielen seba, ale i celú organizáciu. Základné činitele úspešnej reprezentácie: odborné vedomosti a zručnosti, pohotovosť myslenia a kultivovanosť vyjadrovania. Nemalý význam má náležité správanie a sebaisté vystupovanie podľa zásad spoločenského styku. Problematika spoločenského správania vrátane úpravy zovňajšku (celkového imidžu) je súčasťou obsahovej náplne viacerých vzdelávacích podujatí. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2000: 1-6
article
Number of the records: 1