Number of the records: 1
Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu
Title Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu Translation An Experience and adventure as a basis for the satisfaction of a client with tourist products Author info Halina Kotíková Author Kotíková Halina Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 1 (2000), s. 12-16. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * produkty * zákazníci * potreby * dovolenka * pojmy * spokojnosť zákazníkov Annotation Pod pojmom produkt cestovného ruchu sú zahrnuté všetky nemateriálne zložky ku ktorým patrí zážitok a dobrodužstvo, ktoré sú jedným z faktorov určujúcich spokojnosť zákazníka. Dokumentovanie aplikácie Maslowovej teórie potrieb na cestovný ruch. Pyramída potrieb podľa Maslowa, ku ktorým sú priradené i jednotlivé zložky ponuky cestovného ruchu. Atribúty, ktoré vymedzujú zážitok. Charakteristické znaky dobrodužstva ako súčasti produktu cestovného ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1