Number of the records: 1  

Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality

  1. Title Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality
    TranslationProcess approach to marketing research according to quality manager principles
    Author infoJana Šalgovičová, Iveta Paulová
    Author Šalgovičová Jana
    Co-authors Paulová Iveta
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 3 (2002), s. 14-16. - Žilina : MASM, 2002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords riadenie vrcholové * riadenie kvality * manažment * výskum trhu * informácie * marketing manažment * spracovanie dát * proces informačný * rozhodovanie manažérske
    AnnotationProcesný prístup v manažérstve kvality. Procesný prístup k marketingovému výskumu. Nové trendy v metódach marketingového výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.