Number of the records: 1
Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie
Title Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie Author info Jaroslava Vaculčiaková Author Vaculčiaková Jaroslava Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. pr. k č. 4 (apríl 2003), Stratégie plus (2003), s. 8-9. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * nástroje marketingové * práca s verejnosťou Annotation Ťažkosti pri hodnotení aktivít Public relations /PR/. Metódy pri hodnotení PR. Advertising value - nástroj na hodnotenie PR aktivít. Stanovenie relevantných a merateľných komunikačných cieľov - základ úspechu hodnotenia PR. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-6 + 8 príl.
article
Number of the records: 1