Number of the records: 1
Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike
Title Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike Translation Political marketing. Base characteristics of marketing in politics Author info Antónia Štensová, Kornélia Richterová Author Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 4 (december 2005), s. 112-117. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * história * nástroje marketingové * demokracia * strany politické * politika * pojmy Annotation Počiatky marketingu v politike. Politický marketing resp. marketing v politike. Definovanie marketingu v politike a jeho špecifiká. Porovnanie cieľov marketingu v ekonomickej sfére a vo sfére politiky. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00968-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1